Osallistu

Järjestä yhteisössäsi Elämäntaidot esiin -keskustelutilaisuus tai vaali itsenäisesti mielen hyvinvoinnin voimavaroja! Kampanjan aikana tarjolle tulee niin kuunneltavaa, keskustelunaiheita, harjoituksia kuin tehtäviäkin joka viikko vaihtuvasta teemasta: myönteiseen suuntaamisesta, näkökulman avartamisesta, itsemyötätunnosta ja hyvän mielen arjesta.

ILMOITA YHTEISÖSI MUKAAN HYVISSÄ AJOIN. Jaamme 100 ensimmäiselle Elämäntaidot esiin -keskustelutilaisuuden järjestäjälle Mielipakka-kortit maksutta

NÄIN YHTEISÖ OSALLISTUU KAMPANJAAN

  1. Suunnittele yhteisössäsi Elämätaidot esiin -tilaisuus Keskustele elämäntaidoista -oppaan tuella. Voit myös järjestää tapaamisia neljästä eri mielen hyvinvoinnin teemasta kampanjamateriaalisen tuella*. Hyödynnä kampanjan tarjoamat vinkit 14.2.–14.3.2018 kampanjan sivustolla tai Facebookissa
  2. Ilmoita tilaisuuden tiedot 31.1.2018 mennessä tästä
  3. Jaa keskustelun oivallukset ja ajatukset kampanjan Facebook-sivulla Elämäntaidot esiin -kampanja

NÄIN OSALLISTUT ITSENÄISESTI KAMPANJAAN

  1. Seuraa kampanjan sivustolle ja facebook-sivulle ilmestyviä päivityksiä 14.2.-14.3.2018. Jokaisena arkipäivänä löydät mielen hyvinvointia vaalivan vinkin, tehtävän tai harjoituksen, jota voit kokeilla.
  2. Tykkää kampanjan facebook-sivulla kun jokin vinkki ilahduttaa tai innostaa.
  3. Kerro osallistumisen herättämistä ajatuksista ja kokemuksistasi kampanjalle
    Facebookissa: Elämäntaidot esiin -kampanja
    Sähköpostilla: elamantaidotesiin@ikainstituutti.fi
    Postitse: Elämäntaidot esiin -kampanja/ Ikäinstituutti, Jämsänkatu 2, 00520 Helsinki

Kampanjan Facebook-sivulla jaettujen tai Ikäinstituuttiin sähköpostitse taikka postitse lähetettyjen mielen hyvinvoinnin oivallusten ja ajatusten kesken arvotaan tuotepalkintoja.

*Tapaamisen järjestämisen tueksi tälle sivustolle ilmestyy kampanjan kuluessa joka viikko kyseisen viikon teemaan liittyvä materiaalikooste:

-johdanto viikon teemaan (äänitiedostona)
-keskusteluaiheita ja -kysymyksiä
-tietoisuus- tai mielikuvaharjoitus (ääni-ja pdf-tiedostona)

Niiden avulla on helppo tehdä mielen hyvinvoinnin vaalimista tutuksi.